E-shop Istage
Kde se rozhoduje o úspěšnosti e-shopu? Správně, v košíku. Pro istage.cz jsme proto vytvořili speciální funkci upsellingu přímo v košíku.
Značka Made in Japan je tradičním prodejcem autentického japonského nádobí, které se vyrábí přímo z lokálních jílů. Při tvorbě e-shopu jsme proto měli o inspiraci postaráno. Japonský minimalismus, preciznost a náročnost, to vše bylo nutné skloubit dohromady, aby vznikl e-shop, který si oblíbí především noví koncoví zákazníci.
Značka Made in Japan funguje už více než 30 let, doposud však působila především v segmentu B2B. A přemostit ji rovnou ke koncovému zákazníkovi tak byla pořádná výzva právě pro e-shop.
…tolikrát jsi e-shopem. Abychom se přiblížili k B2C zákazníkům, bylo nutné vytvořit jazykové mutace e-shopu. Konkrétně šlo o češtinu, angličtinu a němčinu, a tomu samozřejmě přizpůsobit i unikátní UX design přizpůsobený japonskému zboží.
Když tvoříte pro zavedenou značku, není radno podcenit přípravu. Navíc je dost pravděpodobné, že klient už zná svého zákazníka a má i data, se kterými můžete pracovat. Jak jsme na to šli my?